dop

 
 
Idag var det äntligen Novalies dop.
Tommy fick hedersuppdraget som gudfar.
Jag och Estelle satt i kyrkan o filmade och tittade på.
Sen blev det my favorite smörgåstårta MUMS!!
Sen tårta bullar kakor....Min tallrik var full hela tiden!!
Det var jättefint dukat i lokalen och Lina sjöng så 
vackert i kyrkan så jag blir alltid tårögd!!
 
 
Eftersom vi ändå var ute på ekerö så
åkte vi hem till Jojjans och hennes familj.
Och åt ännu mera kaka som hennes mamma hade bakat.
 
Estelles humör höll sig på topp hela dagen men sen vid sex 
då fick det vara nog så vi rundade av och åkte hem.
 
 

 
Jätte fint collage som fanns i festlokalen.
Jag är längst upp som nr 3 och tommy snett ner från mig :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Vad har denna lilla bebis på sig? Vad fin Sessan är, ännu en liten söt klänning? Du hade en mumsig helg :)). Pussis

2012-10-07 @ 19:43:38
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0