8 månaders koll

 
 
 
 
Nu har vi varit på 8 månaders kontroll och blivit godkända återigen.
Nu vill jag sluta med mjölkersättning så då ska vi äta mera vanlig mat
och börja med bitar i maten. Jätte läskigt men för att övervinna min rädsla
så bjöd jag Estelle på ärtor idag. Det ligger ett 20tal ärtor på golvet och
där får dom ligga tills hundarna kommer hem så kommer dom med största
sannolikhet dammsuga golvet åt mig. En och annan ärta hamnade i magen.
 
Efter det så käkade jag och Jojjan lunch på cafe kräven.
Det har vi gjort tre tisdagar i rad nu. 
Samma mat beställer vi ja samma dricka också.
Ost och skink sallad extra avocado-Hallonsoda 
Ost och salami sallad extra bulgur-Cola zero
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0