grupp

Idag har jag och Estelle varit och träffat
föräldrargruppen. Det var inga pappor med så bara
en massa mammor som pratar bebisar och mer bebisar.
Och det konstiga är hur otroligt roligt det är att prata bebisar!!

Vi var där i två timmar och alla var jätte trevliga.
Estelle lekte i sitt babygym innan vi gick så hon
sov hela tiden förutom en matpaus på 5 min.
Så hon får träffa alla nästagång om hon tänker va vaken.

Igår var jag och en annan mamma i solna och gick
runt och kollade i leksaksaffären i solna
Och jag hittade en pulverbehållare som rymmer
fyra portioner pulver som man skrivar på varandra
och locket är format så det passar nappflaskan när
man ska hälla över det i flaskan.
Mycket smart för mig som alltid blandar ersättning!





Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!



Hittade din blogg och såg att du hade en vädligt fin spjälsäng. Vilket märke är det på den ?

2012-05-04 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0