babymassage


Idag har vi varit på babymassage igen och lärt oss
mage och bröst ska även va bra mot kolik o det
passar ju oss bra så ska bli kul o se om det funkar!

Vi träffade en alkis på väg in i hissen han frågade
mig om jag inte har en tv hemma och pekar på Estelle.

För andra gången i rad så skrek Estelle så högt att
jag fortfarande inte har hört avslutnings sången som
man sjunger innan man går hem men kanske nästa gång!!

Och tur att jag tog kort igår på gipsfoten för 5 min senare
så råkade jag ha sönder den med. Typiskt!!


Humle & Dumle, Piff & Puff, Micke & Molle.


Kommentarer
Postat av: Josefin

De är för söta ihop :)). Det är bara att göra nya fötter :)

Har du fortfarande inte fattat att Sessan sjunger avslutningssången, hon sjunger högt och tydligt!!

2012-05-14 @ 18:57:42
URL: http://josefinsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0