babybjörn



Vi harr fått låna en babybjörn sele av Lina & Robert.
Det var det enda som jag inte köpte innan jag fick barn
och nu när jag har prövat så inser jag att jag missat nått!

Jag och Anna och bebisarna var på H&M´s klubbdag
och jag handlade 4 tröjor 2 shorts och en solhatt till bebis!
Anna behövde nästan en lastbil så mycket som hon handlade.

Sen åkte jag och Lina och åt köttbullar på ikea och jag köpte
ljus till dopet och hon köpte ett jätte bra soltält.


Jag och Estelle på ikea. En minut senare så började hon gråta
och somnade i Ellas vagn istället. Men det var kul så länge det varade!!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Lilla snuttan, du kanske kan köpa på Tradera. Hon blev nog arg för att du inte köpte roliga mjukisdjur till henne. Hon grät sig till sömns, pluttan! Puss

2012-05-25 @ 22:19:43
URL: http://josefinsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0