parmaaa

 
 
Vi gick ut och åt mitt i veckan för att ta avsked av Robert och Lina
som ska åka på semster men sen visade det sig att dom har skjutit 
upp det men det hindrade inte mig från att slå på stort i alla fall.
 
Vi gick till en resturang som heter Parma och jag beställde mina 
två favoriter Pizza med banan och ananas och curry och tiramisu.
 
Som tur var så gick jag och dansade zumba dagen efter så
förhoppningsvis brände jag lite kalorier. Jag är inte mycket för 
att dansa nykter eller i grupp och Lina som skulle va mitt stöd
var sen för hennes cykel fastnade i bilen så jag fick dansa själv
ett tag men jag måste säga att det var hur kul som helst och
jag kommer definitivt stå nere i parken o dansa nästa torsdag också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0