dop 2



Igår var vi på dop och de var Noah som döptes i Skå
det ligger ute på ekerö. Det var fint och alla bebisar
höll sig lugna och fina. Mamman sjöng den blomster tid nu kommer.
Jätte vackert och sen spelade dom Astrid Lindgren visor på väg in och ut.
Det var roligt tyckte jag :)

Estelle hade på sig sin jordgubbsklänning som hon fått av sin gudmor.

Efter kyrkan så blev det smörgåstårta med ost & skinka och rulltårta.
Jag ääääälskar smörgåstårta men hatar skaldjur och fisk och det är det
nästan alltid så jag blev överlycklig och tog extra portioner!!




Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Mormors lilla goding! jag längtar......... Puss

2012-06-10 @ 23:02:47
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0