första dagen



Idag är min första dag av ledighet!
Nu är det 30 dagar kvar tills den stora dagen
Så nu måste jag hinna göra allt jag hade tänkt.

Idag var jag o Jojjan i kista galleria och jag köpte
ett par jeans, Jättesköna mjuka och jag kunde fortfarande
ha storlek 38 så då kan jag ha dom efteråt också ett tag.
Det finns med slim legs så man benen i alla fall ser smala ut.


Sen fick jag ett paket från mamma med dom gulligaste
små djuren som finns. Dom är så mjuka och fina.
Du e så duktig mamma, jag blev jätteglad för dom!!




Ett par såna här köpte jag till mig.



Kommentarer
Postat av: BP

Bonuspappa fick som vanligt betala portot,roligt att få vara med på något när man inte är så proffsig på att sy :) Lavendelnyansen står sig och mamma vill nog få "Herbert" att tycka lila blir hans favoritfärg, konstigt annars:)

2012-01-24 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0