packa väska



Efter lite tips så har jag lyckats packa lite nu

Jag har lagt ner till bebisen.

2 filtar
2 byxor
4 bodys
1 body med ben
3 mössor
2 par sockar
1 Varm jacka

Till mig själv

3 kortarmade tröjor
1 kofta
2 byxor
sen underkläder

Sen har jag köpt choklad och dricka och banan och en
vattenflaska för det är coolare att dricka ur flaska det vet alla.

Sen ska jag ta med mig en kudde i bilen i fall jag vill ha.
Det stog innetofflor också, Dom ända jag har har jag köpt på primark
och dom är fulla av svarta fjädrar men jag tar med dom så får vi se.

Ja nu måste jag tänka lite till...
Just det! En väska att packa ner allt i!!





Kommentarer
Postat av: annica mamma

Vilken lång resa du ska göra :)) På min tid fick vi kläder på BB. Det stod "Tillhör Landstinget" i rumpan på dig :)).

Du får ta en stor resväska på hjul!!!!

Längtar.......

2012-02-20 @ 21:12:25
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0