jul

 
 
I fredags var jag i kista för att handla mina sista julklappar.
Nu blev det inte så så jag har en vända kvar sen kanske 
jag är klar. Jag är julklappsansvarig i år så jag har handlat o 
slagit in alla julklappar. Tommy hittade sina julklappar också
och dom har jag tejpat extra noga för han berättade att han
lossade lite på tejpen på sidorna när han var liten för att 
se vad han skulle få. Men inte i år!!!
 
 
Emelie kom till gallerian och åt lunch med oss
Och Estelle läste sin bok om vilda djur.
Den där boken kan hon bläddra i hur länge som helst.
Man kan dra ut sidorna också så att dom blir extra långa.
Så tack vare boken hade vi en lååång tjejlunch!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0