ärtor

 
Jag tänkte gå till öppna förskolan idag men jag vill verkligen
inte ha fler baciller på mig eller på Estelle så vi stannar hemma
och städar bort dom förra förkylningsbacillerna.
Jag tog också fram barnservisen som Estelle fick på sitt dop.
Dom är ju perfecta nu. Tallrikarna kan man trycka fast i bordet och 
pipmuggen droppar inte hälften så mycket som den jag har nu.
Vilken tur att hon fick en sån i present!!
Så hon har prov ätit några ärtor i den medans jag har städat i köket.
 
Hörde förresten att Kronprinsessan och Daniel och Estelle
var på öppna förskolan idag åhh så typiskt att vi 
inte gick dit i alla fall, det hade ju varit coolt!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0