bänk

 Jag köpte en bänk på erikshjälpen för 40 kr.
den var helt full med repor men min snälla kille
hjälpte mig att slipa den fin igen och så köpte jag
snickerifärg och målade den.
Den ser ut som ny, den är dock några cm för
lång men jag struntar i det tillsvidare. Nu ska jag
bara köpa några korgar att ha under bänken.
 
 
 
 
 
 

När jag ändå var i målartagen så målade jag mina naglar.
Det är superenkel sak man kan göra själv.
Måla ett lager över nageln och sen ta en makeup svamp eller
en disksvamp och måla lite i hörnet på den.
Ta inte så mycket färg på svampen. Och sen dutta nere på nageln
så ser det ut som att färgerna fadas in i varann.
Man ser inte så bra med min kamera men här är mina.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Vad fin den blev!!! Man kan tro att den är ny. Naglarna var oxå fin gillar färgen!
Pussis

2012-08-13 @ 21:48:34
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0