vagn

Vi har äntligen köpt vagn.
Men inte den jag har tjatat om till alla.
Nej det blev ingen bugaboo utan en teutonia.
Den väger nått kg mer men den är fortfarande liten
och tar inte stor plats alls.
Tommy vill hellre köpa en dyr säng än dyr vagn till bebisen
Han tycker att man kan köra den i vad som helst
eller bära runt den sa han. Men han tog som tur var tillbaka det
och om han fick välja det dyra chassit och jag fick välja den
dyra liggdelen så var vi överens. Och sittdelen är rutig i svart
vitt och grått och liggdelen helt i svart.
Den är super fin och så finns det en liten ficka under vagnen
där Mella kan få bo om hon fryser eller blir trött =)
Sen såg vi sängen dröööm sängen för bebisar tror vi i alla fall.
Det måste ju ligga nått i att ju bättre säng desto bättre och
om man har tur kanske mer sover dom.
Den fick vi av min snälla mamma & Ronny!!!!
Det var så mycket mer än vi någonsin hade förväntat oss
så TAAAAAAAAAAAAAACK så mycket från mig bebis och Tommy!
Jag ska ta bilder när vi packat upp den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar utropstecjnen :)

2011-12-02 @ 13:32:54
Postat av: Anonym

Jag gillar utropstecknen :)

2011-12-02 @ 13:33:40
Postat av: BD

Gillar utropstecknen :)

2011-12-02 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0