mys



Jag är glad över varenda centimeter i detta hem
Men jag är väääldigt glad över två saker

Nr 1 min filt som jag köpte på ikea.
Man kan inte mysa utan filt, det är omöjligt!!
Tommy sa att jag var tvungen att välja mellan
en till stor krukväxt och filten vilken tur att jag valde rätt
Nu sitter jag med Mella på min sida av soffan och så myser vi!

Nr 2 för min klockradio som jag fick av Tommy
Han har installerat den på min sida av sängen
så att jag kan lyssna på karlavagnen när jag vill!!

På delad 3 plats om vi ska ha en sån så är det min diskmaskin
VILKEN FRIHET!! Idag har vi ätit två rätter och vi var fyra personer
Och allt slänger vi i diskmaskinen och så är det klart
Inget berg som man inte orkar med utan lämnar till morgondagen
Och så kommer man hem från jobbet och möts av disk disk disk.

Diskmaskin = I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0