London bridge


Alla mina inlägg kommer baklänges i tiden men
det blir ju så lite grann när man inte har uppdaterat sin blogg
Och även om ingen/inte så många läser så så är det så kul
att kunna gå tillbaka o läsa och man tar mycket mer kort.
Jag har skrivit ut kort och fyllt fyra album hitills!!


London en till PUSS bild som vi har tagit!!



Jag beställde alltid Mulled wine inte för att jag visste var det va
Men det smakade lite som glögg tyckte jag.
Jag frågade alla svenskar om dom visste vad mulled wine var
INGEN VISSTE men vin och glöggkryddor?!
Ja det blir glögg kom jag på när jag googlade hemma.
Köpte Blossas på systemet och kokade upp.
Men det blev aldrig densamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0