Calm



Om drygt en timme så kommer min lägenhet ut på hemnet.
Jag känner mig lite stressad nu, Nästa helg är det visning och då
ska allt vara utrensat och toppstädat för jag vet att dom kommer
öppna förrådet så det e lika bra o städa allt.
Jag har slängt så otroligt mycket men det finns fortfarande
en miljon saker kvar, Man märker att man har samlat på sig under åren.

Vi ska också måla hall och kök och sätta lister innan visningen.
och helst så vill vi åka bort helgen när det e visning så i så fall
måste vi va klara innan fredagen så vi bara kan lämna nyckeln till mäklaren
Det skulle va skönt o åka bort, Men hur ska man hinna.

Idag är mina ben spaghetti och jag e mycket tröttare idag än någon
av mina sjukdagar som jag haft nu. Därför känns det här lgh fixandet
som att bestiga mount everest. Jag måste samla lite kraft nu och
göra några sista ryck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0