Ladies

Kära  bloggen det var länge sen.

Jag tänkte att jag skulle skriva när vi hade hittat en ny lgh
men det tog längre tid än vad vi trodde.

Men nu har vi fått en riktig pärla.
Nyproduktion i fina fina näckrosen
inne i gamla filmstaden vilket var vår dröm.

Diskmaskin, torktumlare och tvättmaskin så sköönt
en stooor uteplats och allting är så nytt och fräscht.

Dessvärre är det inflyttningsdatum 20 dec så hittills
känns lgh fortfaradne som en dröm.

Så igår var jag och Y och roade oss med ett par tusentals
tjejer på ladies night. Det var underhållande men lite mer hud
hade kanske inte skadat men kanske för att jag har sett chippendales
Det om något är Ladies night.
Men det var super kul. Innan showen så kunde man styla håret.
skicka chokladogram, Fota sig med glasögon och va me i tävlingar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0