LEDIGA STUNDER



Idag har jag varit leeeedig
Så jag och Veronica tog en tur i gallerian och gick
in på JC och där köpte jag världens bästa mössa

Ja nu går varmhet före coolhet och jag klarar inte
att gå ut utan mössa lägre..

Veronica prövade en ring där som sen fastnade
Det krävdes ett antal minuters dragande och
sen till slut handkräm innan den lossnade.

Sen tog jag en tur till sollentuna centrum själv
och tog en fika med Tarja och köpte också
Tommys födelsedagspresent.
Hoppas Hoppas Hoppas han blir GLAD!!


 

nu sitter jag i soffan med datan och finaste Mella Karlsson!!

 


Kommentarer
Postat av: annica

dET VAR EN REJÄL MÖSSA! Nu kan du absolut inte frysa :))

Pussis

2010-12-01 @ 20:14:05
URL: http://quiltstickan.zoomin.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0