wisdom

Jag har varit inne på en spådoms sida
Man kan ställa frågor och så dras ett kort
fram och så får man en förklaring.

Jag klickade på Blivande
Det här är svaret jag fick:

En mörk yngre man med brunt till svart hår och bruna ögon till svarta.
Han är trygg, stabil och säker, en riktig arbetsmyra.
Han har troligtvis inte några barn, är i din ålder eller något yngre.
Han kan även vara relativt oerfaren med relationer sedan tidigare.


Ehh det e ju såå Tommy
Det är skrivet i stjärnorna


Jag klickade också på barn.
Det blev två pojkar!?
Jag vågade inte klicka en tredje gång!!





Kommentarer
Postat av: mamma

Då är det ju bara att slå påsarna ihop!!!!

Men så trist med två grabbar, det är så himla svårt att köpa kläder till grabbar. Jag vill ha en flicka oxå som jag kan köpa prinsesskläder till och sy gulliga kramdjur........nä du får gå till en annnan spåsida om barn!



Puss

2010-05-06 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0