weekend



Jag har inga bilder alls från helgen
Men det betyder inte att den har varit tråkig ALLS!

I fredags premiär grillade jag och Yamit
på gården, en stoor stek med potatis och sallad!
Sen gick vi hem till mig och lekte i nagelverkstan
tills vi somnade i min säng av utmattning!!!


I lördags gick vi hem till Yamit och låg och solade
på hennes balkong med hundarna.
Vi tog en ärvingemacka och blev lite bruna av solen
Sen bytte vi om, lockade håret och åkte till soapbar.


Idag söndag så började jag och Yamit med en låång
promenad innan jag gick hem och mötte upp Tommy
som bjöd mig på mat i Heron City, Jag har inte varit
där på flera år så det var kul och sen avslutade  vi
med en bio. Vi såg Avatar i 3D och filmen var helt otrolig.
Jag vill bli AVATAR-ifierad Nu och leva med Na´vi folket!!
Jätte fina effekter och så fint budskap.


Nu ligger jag i sängen med Mella och är tacksam
för min underbara helg och så blundar jag samtidigt
för jag har inte städat ett dugg här.




Kommentarer
Postat av: mamma

låter verkligen som en underbar helg, härligt!

Såg att du försöker farma om mig, men si det går inte hihi!



pussis

2010-05-17 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0