running



Det här är min tredje vecka som jag är ute och springer.
Jag har varit ute 3-4 ggr i veckan.

Jag var inne på en sida som omvandlar allt åt dig så
man kan räkna ut sina mått.

Jag är 152 lång så min steglängd är 63 cm.

När jag springer brukar jag ha stegräknaren med
och jag kan nu väldigt stooolt säga att jag kan springa 1km
utan några konstigheter. För mig betyder det 1600 steg.

Förra sommaren försökte jag ju mig på samma och kom kanske 100 m
och höll nästan på att svimma av ansträgning.
Och nu kan jag springa 1 km utan träningsvärk, utan att svimma
Och utan att stanna.
Jag har alltid känt mig lite för klumpig och otränad
för att ens tro att jag skulle kunna klara nått sånt här.
Men innan dom här tre veckorma så tränade jag och Yamit
på gym några veckor så det blev en bra grund.

Jag är såååååååååååååååååå GLAD & STOLT!
Vi får se om vi kan slå det om tre veckor till.



Kommentarer
Postat av: mamma

Du är jätteduktig!!!!!! det är verkligen disciplinerat av dig, du har aldrig varit klumpig, vilken dum tanke!!!!



pussis

2010-05-21 @ 09:08:07
Postat av: Målarn

Kan man tänka vid 25 års ålder kommer man på att det går att motionera grattis Jossan verkligen strongt gjort, hoppas nu rökbegäret försvinner så skall du se att du får en syreupptagningsförmåga likt Gunde Svan.Och vem vet det kanske ligger någon latent bollteknisk sida gömd i ena hjärnhalvan som gör att du inom en snar framtid spelar fotboll i Djurgården/Älvsjös allsvenska damlag:)

2010-05-21 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0