kameran



Jag har letat efter min kamera i flera dagar
Jag har vänt ut och in på mitt hem.

Jag är ingen materialist men två saker älskar jag
och det är min vattenkokare och min kamera.

Jag är te-oman så jag har äntligen förstått hur
bra det är med en kokare och sen jag fick den
så har varken jag eller mina gäster fått dricka
ljummet te vatten.

Och min Kamera!! Hur ska jag kunna va mat fotografen?
Och nu när jag snart ska resa så måååste jag ju foto ALLT.
Snart åker vi!!! Tre små dagar kvar sen är jag I P A R I S.
Som tur var hittade jag den bakom en av soffkuddarna.

Helt magiskt.

Eftersom jag har varit kamera lös hela helgen så finns inget att vissa
Jag och Tommy har hängt och grillat i helgen.
Och idag  gick han upp med mig klockan 6 och väckte mig med
frukost på sängen. Vilken kille!!!! Du är Bääääääääst!!!


Här får ni ytterligare en matbild när jag Tommy och Yamit
hade lite vardagsmys i veckan som har varit!


Kommentarer
Postat av: Målarn

Vem fick du denna fantastiska vattenkokare av? eller har du köpt den på egen hand och i så fall var? för den verkar vara väldigt tillförlitlig bara så man vet om man skall köpa en ny någon gång i framtiden :)

2010-05-24 @ 07:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0