Bonjour





                                                      Let´s save the best for last.


                                      Jag och min fantastiska pojkvän ska resa tilll Paris!!

                                                Och det är helt hans förtjänst.
                                      Han har tagit ledigt åt mig. Fixat hundvakt åt mig
                                                   Bokat flyg och hotell till oss.
                                                  Och om två veckor åker vi!
                                                      Jag är så happy!

                                        Jag längtar tills vi ska pussas i eiffeltornet!!

                                                        Paris here we come!



Kommentarer
Postat av: mamma

Kan det bli mer romantiskt! Det är kärlek de!

Jag hoppas verkligen att ni ska få en mysig helg och pussas jättemycket och inte bara i Eiffeltornet....



Pussis

2010-05-12 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0