Brunch




Jag och Tommy träffade lite vänner till honom igår
Och det var jätte trevligt=)

Sen åkte vi hem till honom och sov och idag när vi vaknade
så bestämde vi att vi skulle till haga forum för brunch.






På buffén står:
Kallt:
Hembakat bröd, Cream cheese
Ost, Marmelad, Salami
Räkcocktail med Rhode Island dressing
Två sorters sill
Gravad lax med hovmästarsås
Caesarsallad
Couscoussallad
Bönsallad
 
Varmt:
Säsongens soppa
Äggröra, Bacon
Tre sorters korv
Kyckling
Pommes frites, Kokt potatis
Baked beans
Varmkorv med bröd
 
Desserter:
Chokladkaka
Fruktsallad med vispgrädde
Bärpaj
Pannacotta
Våfflor med sylt och grädde


Vi åt ingen frukost innan och dom öppnar halv tolv och jag väckte alla nio
så det var ett tag man fik gå hungrig!
Ja som ni förstår så var vi mätta och glada när vi gick därifrån.
Våfflorna var BÄST!



Tommys efterättstallrik



Kommentarer
Postat av: mamma

Gu, så gott, dit vill jag när jag kommer upp! Tommys godistallrik var mycket liten anser jag!!!!!



Puss

2010-03-21 @ 21:08:16
Postat av: Målarn

Å va feck Mella då :(:(

2010-03-22 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0