silver



Ja jag handlade ju lite billigt också och jag hittade
två änglar på loppmarknad i keramik dom släppade jag hem
Och när jag kom hem i torsdags så gick jag till gallerian och
köpte mera silvver färg och riktiga penslar.
(Jag målade om skostället med en brödpensel)


Dom blev jätte fina.
Här ser ni before and after.




Och här hänger dom nu




Jag håller ju på att måla om alla möbler i hallen till silver.
Skohyllan e ju klar nu och jag målade också om den lilla
hyllan och halva hall bordet så jag e nästan klar.
Jag är mycket nöjd med mitt arbete.




Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint! Du har ju blivit inredare nu! Vilken skillnad det blev på änglarna, mycket finare nu!



pussis

2010-06-18 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0