Paris part 3



Vi har kommit hem!!

Jag och vi har haft en underbar resa från början till slut
Jag har ju gått runt och tänkt ut alla senarior som kan hända

Planet störtar, jag ramlar, bagaget kommer bort, pengarna försvinner
ja the list goes on and on men inget hände.

Varje dag börjades med fyra olika smördegs upplevelser.
Viktigt med mycket fett så man inte bara går upp i vikt utan är mätt!!
MUMS

Sen var vi i eiffeltornet, champs elysse, pompidou, notre dam.

Det var  väldigt viktigt med vätskekontroller förklarade Tommy för mig
Så väääldigt ofta stannade vi och till min förvåning så var det inte vatten
som man dricker, det kanske syns på bilderna.
Öl till Tommy och röd vin för mig och jag dricker som en snigel så
ett glas=en timme!!

Paris är en fantastisk stad och alla super mysiga cafeer gjorde
liksom allt men så klart sällskapet också
Tommy Paris är ingenting utan dig!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0