kreativ




Ibland måste man använda sin kreativa sida
Jag var riktigt sugen på att göra nått idag.
Det var länge sen och när man är ledig vardagar
så jobbar alla ändå så då hänger man mest på internet.

Men idag tog jag mig i kragen och målade om skohyllan
i silver så den matchar hängkrokarna.

Jag kan tipsa om att INTE:
Låta hunden gräva i närheten så man får grus på hyllan
Ej låta hunden gå in i den för det är svårt att få bort silver färg.
Snåla inte med färg
Och få inte färg på kläder du tycker om!!

Jag lärde mig den hårda vägen idag!
men här är resultatet:



Sen gjorde jag två te askar också


 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

det är av misstagen man lär sig....är mella en silvervovve nu haha!



Du är jätteduktig på att scrappa, de är jättesöta!

2010-06-11 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0