båt



Efter lite tv tittande dagen efter midsommar så
var det dags att göra nått. Man kan inte slösa bort dagarna
och solen sken efter regnet på morgonen så jag och Tommy åkte
till ja nånstans vid vattnet och hoppade på en båt.

Det var varmt och så häftigt att va på vattnet.
Det är en riktigt skön känsla att åka båt.
Det är bara i början innan man vänjer sig vid att det
gungar lite. Vi åkte till stan med den och la till vid
gamla stan och åt upp alla rester och en heeelt galet god
jordgubbscheesecake och lite kaffe på det innan det var
hemfärd för oss.


Jag har alltid tänkt att det e onödigt att ha en båt
Men jag har såååå bytt inställning.
BÅT står i min topp 5 på ATT HA-lista just nu.
Jag är förälskad!



Kommentarer
Postat av: mamma

Du börjar ¨få dyra vanor min älskling. Nu gäller det väl inte glassbullar i Vänersborg längre buhu :(



Puss från fattiga mamman

2010-06-28 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0