One day

Gissa vem som är i stan JOOO ROBIN!!
Jag kunde inte lägga in nån annan bild än den här.
Så here you goooo.

Robin mötte mig i porten han ville inte åka upp
o vänta för han fick en chock av allt bråte & juldekorationer
på min våning eller rättare sagt utanför min dörr.

Men sen kokade vi te och åt ballerinakakor
Och Poppi kom förbi också, Min pappa ringer
när vi fikar så jag låste in mig i badrummet så jag ska
slippa prata grekiska framför Poppi.
Men hon hörde mig i alla fall för hon skrek svar till mig
hela tiden genom väggen.

Sist kom Yamit som i alla stress plingade på fel dörr
Istället för att lätt be om ursäkt för att hon har tagit
fel dörr när mannen öppnar så smet hon medans
den andra grannens hund sprang in till denna stackars man.


Underbara människor. I love YOU!


Kommentarer
Postat av: mamma

Milde tid vilket kaos, men härligt och roligt kaos :))

Ni har verkligen roligt tillsammans, var rädd om detta!



Pussis

2010-01-29 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0