natur



Så vad ska man göra på en söndag om inte
träffa sina vänner i stan för att åka till naturhistoriska.


Först åt vi lite barnpannkakor, sen gick vi och
kollade på kollisioner i kosmos på cosmonova.
Det var sååååååååååå coolt.

Sen gick vi till museet. Och blev barn på nytt.
Vi gjorde hörsel test, stresstest, styrke test.
och ett syntest.

Jag hade utmärkt hörsel
Jag blev mest stressad av att se en bild på eld
Jag var klart svagast av oss tre
Jag såg sämst av oss tre

Men återigen jag hade bra hörsel, va skönt!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Blev jag förvånad???? Näää, det finns en envis unge som bara vägrar att använda glasögon. Hon har nämligen behövt glasögon sen hon var i tonåren, dumma unge!

Därför får man lättare huvudvärk och blir tröttare för att ögonen inte orkar, men, men vad ska en stackars mamma göra????



Men vilken härlig dag ni hade, kul att ni kom på detta! Där var vi några gånger när du var liten.

Pussis

2010-02-22 @ 19:32:13
Postat av: Anonym

o gud vad kul jaG hade,.....ser du vad bra det var att hag övertalade er att vi ska dit hahaahahaha........ love you

2010-03-03 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0