Glassisar



Mina glasögon kom idag så jag gick och hämta dom.
Hon sa att ögon som har fel anstärnger sig hela tiden
för att laga felet fast det inte går så därför känns
det konstigt att ha glasögon på sig.
Så hon sa att man ska ha dom hela tiden i två veckor så
går det över så man inte märker skillnad.


Det är som att ha på sig två förstoringsglas.
Är det här vad ni andra ser??
För i så fall har jag levT i landet suddigt väldigt länge.
En helt ny värld har öppnat sig.
Det värsta är att tar jag av mig dom så ser jag knappt
nånting då är allt suddigt. Eller ja som det var förr helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: mamma

Precis så är det, nu SER du världen som du inte har gjort sen du var 10 år. Man känner som man går i luften innan man blir van, så akta dig när du går i trappen :))



Vad skönt att du lyssnar på din mamma, men att det skulle ta 15 år är lite väl länge :)))

2010-02-27 @ 15:13:18
Postat av: Anonym

riktigt snygga ... vill se de på dig :)))))))) love you babe

2010-03-03 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0