indiskt



Jag har varit väldigt duktig idag och tvättat alla sängkläder + kläder
jag har också dammsugit och diskat.
Sen var jag och fixade mina naglar jag tog turkosa tippar och
efter liiite tjat från mig så fick jag silver tippar på ringfingrarna.
Jag tycker det e fint att blanda, Helst ville jag ha ett finger i varje färg
Men då sa hon att vi var tvungna att skriva ett kontrakt där jag skulle
lova att aldrig säga vem som hade gjort naglarna!!!

Sen åkte jag och Tommy till stan och åt indiskt på Ellora som
otrolgt god mat. Vi åt upp nästan allt och så våra nan bröd.
Sen gick vi hem och provade att spela bingo på svenska spel.
Vi har bara tur i kärlek kan vi konstatera nu. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0