styling



Jag försöker fixa till mit hem nu inför fotograferingen på tisdag
Det e så mycket o göra och så lite tid hade jag vetat så hade jag gjort
det på semestern men nu blir det som det blir

Jag har putsat alla fönster idag och plockat bort det sista nu är
det bara sladdarna och köksbänken kvar sen e jag good to go.

Jag är trött nu jag har jobbat hela helgen och det känns som att
jag har städat när jag inte jobbat så det var skönt o ta en paus igår
så tommy kom hem till mig och jag hade lagat mat och han hade med
sig röd vin och så kollade vi på dansfeber och planerade för allt som kommer.

Efter fotograferingen så har jag två veckor att vila innan visningen.
Då blir det ännu mer städa.'


I alla fall det e ganska svårt att styla hemmet för det ska va mysigt
och inbjudande men ganska kalt så att man ska kunna möblera i huvet
när man ser annonsen. Idag har jag tagit fram gröna mattan och satt in
en äppleskål här är resultatet. Kom gärna med åsikter!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0