spanien 2010

jag är tillbaka, Fyra veckor har gått nu
Efter Yamits pappas 60 års kalas så åkte jag
Tommy och Mella tll min mamma för att lämna Mella
och för att hänga lite innan vi drog till spanien.

Jag och Tommy har haft två fantastiska veckor där.
Vi vaknade sent, badade hela dagarna för att sen
gå runt på stan o shoppa, äta för att sen dricka lite vin.

Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för Tommy.
Du är allt jag drömt om och så otroligt mycket mer.

Sen efter två veckor i spanien var vi tillbaka hos min mamma
vi hängde där lite snabbt sen tog vi våra hundar och åkte till min
mormor i fina vadstena. Där fick vi en liten rundvandring och jag var
och hälsade på alla mina barndomsminnen.

Nu är jag hemma igen och försöker att göra upp nya planer
så att det inte känns så tungt att vara hemma. Men det är okej
jag längtar nästan efter att få jobba och få lite rutiner igen.

Jag har ändå haft en magisk  sommar så det kan jag leva på lääänge.



Kommentarer
Postat av: annica

Jag är så glad för din skull att du har fått en jättefin sommar och att du har träffat Tommy! Men jag måste ju ta åt mig lite av äran oxå, jag hade tur som födde just DIG!!!!!



Pussis

2010-08-16 @ 13:49:48
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

ser härligt ut! :)

2010-08-17 @ 12:58:02
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0