Flytta



Jag och Tommy vill flytta ihop.
Vi har diskuterat fram och tillbaka för att nu komma fram
till att vi vill ha en trea och gärna i solna, runt solna.

Jag har egentligen bara ett enda krav och det är att
det är nära till t-banan.
Så man kan ju tro att det här ska bli en lätt match.

Men icke, det visar sig att Tommy har har en lista så
lång att man måste rulla ut den.

Porten ska va fin. Området ska va lugna gatan,
Och nära till grönsk så klart. 
Anslutande områden ska va fina också.
Han ska också ha en walk in closet?!

Till och med jag kan leva utan en!!
Ska vi säga inflyttningsdatum 3016?!

Jag älskar dig i alla fall


Kommentarer
Postat av: annica

Lita på Tommy och kör med skendemokrati så ordnar sig allt!

Det är mycket pengar på spel och då måste man ha höga krav, men lite fundersam om hans garderog....är han väldigt fåfängd?



Puss

2010-08-21 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0