My baby



Jag gör mitt bästa för att vara den perfekta matten till Mella
Men ibland går det bara fel i alla fall.

Jag tog henne till hundgården för där har dom massa fotbollar som man
får låna o leka med. Så jag och mella har jätte kul o hetsar varandra
som fotbollspelare gör ni vet höger vänster höger vänster vem ska ta bollen
Men när jag väll ska sparka iväg den så hamnar den på Mellas rumpa.
Stackarn!! Jag bad om ursäkt så gick vi hem!

Hemma hittade jag en humla stor som ett hus hemma hos oss
Jag blev livrädd och skrek o sprang ut till köket o stängde in oss där
Men för att få ut den så öppnade jag fönstret så den kunde flyga ut
Så stog jag i dörr öppningen och så kastade jag hundleksaker
på gardinen så den skulle röra på sig. Men jag missade och träffade lampan
som ramlade ner och Mella sprang för livet och blev jätte rädd och
vill att jag skulle ta upp henne. När hon kom ner på marken var humlan borta
och Mella gömde sig under täcket.

Som ett förlåt så bjöd jag henne på köttfärsås
Men jag glömde ställa ner vatten skålen så hon
törstade ihjäl nästan men som tur var så kom jag på det efter ett tag.

I looooove youuuu Mella!!!




Kommentarer
Postat av: mamma

Detta var väl en av de värsta upplevelsen hon har fått vara med på. samtidigt måste det ha sett roligt ut i alla dessa situationer. Det kan bara hända dig! :))))))



pussis

2010-04-17 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0