hundar



Igår var jag och Tommy ute i skogen med våra barn hundarna
Vi hade med oss ett salami paket och oj va lydiga dom blev.

Vi gjorde en rolig sak också och jag gick och gömde mig bakom en gran
och så släppte Tommy Mella som kom och letade upp mig

Sen fick var det Zacos tur och då blev det ett himla liv på Mella
som absolut inte ville vänta på sin tur.
Zaco hittade mig med salamin bakom grannen han också!

Sen gick vi hem rostade mackor och kollade på fuskbyggarna.
Det är underbart att ha hund nu när det e ljust och varmt igen
En perfekt dag/kväll!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket mysigt familjeliv ni har fast Mella inte har något tålamod, det lilla egot :))



Pussis

2010-04-09 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0