wedding



 Jag har eller hade en dröm om hur mitt bröllop
skulle va, so let me tell you...

Jag ska gå in i kyrkan till låten i do, i do, ido med ABBA
och sen till the after party där det serveras mcdonalds mat
i finaste kristall skålar, hamburgare ska regna ner på finaste
kristall, och sen när alla har som roligast så släcks salnongen
och ljusetpå scenen tänds och där står jag och sjunger
the winner takes it all i min bröllopsklänning.

Så är någon på?

Jag är uppenbarligen inte den ända som dansar på bröllopet..
Det här är det skönaste jag sett.



//Josefins dagar


Kommentarer
Postat av: mamma

JAG VÄGRAR ÄTA HAMBURGARE PÅ DITT BRÖLLOP OAVSETT OM DET ÄR I KRISTALL, FY BUBBLAN SÅ ÄCKLIGT!!!!!!!!!!

2009-09-16 @ 11:52:23
Postat av: poppi

hhhahah..... gumman du oroar både mig och din mamma ... vi kan fixa maten hahahhahah........... när blir det bröllopet då???

2009-09-16 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0