Vi åker..



På fredag åker jag till mamma
soooom jag längtar, jag räknar ner dagarna.
Jag jobbar sjudagar i sträck, nu har jag bara fyra dagar kvar
Sen klockan kvart över sex på morgonen ska jag och mella
vara på centralen, åka tåg i fem timmar och sen är vi frame.


Hundarna ska leka och få extra kärlek
Syns det att vi är djurvänner..?!?



Vi ska pyssla och va kreativa och gå på Erikshjälpen och
handla till Yamits nya hem



Och vi ska fika. Man måste fika när man är på landet. Obligatoriskt



Kommentarer
Postat av: mamma

jag lääääängtar så himla mycket efter er två oxå! jag har hittat en loppis till som vi åker till på lördag. vi övertalar ronnie att följa med så får han bjuda på en brakfika!



sen ska vi fira charlie som sitter på min arm just nu hihi. han är hela 1 år!!!!!!



sigge vill oxå ha present, den där matbollen väntar han tålmodigt på......



puss

2009-09-28 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0