La la la land



Jag satt o kollade på dokumentären om kvinnan som fick åttlingar
Ja det verkar ju helt galet med 14 barn men trots det så
verkade hon vara en ganska skön tjej. En optimist kan man säga.

Hon sa att hon inte kollar på nyheterna eller läser tidningar
för att hon vill vara glad varje dag.

Jag tyckte det var ganska smart.

Aftonbladet och expressen är inte faktaböcker
Dom vill sälja som smör

Och man säljer bara om man har en riktigt fett
smaskig rubrik och helst på någons bekostnad.

Jag ska bara läsa bilagorna från och med nu.
Och läsa faktaböcker och kolla på svt
om jag behöver bli informerad.





Kommentarer
Postat av: mamma

Min goding, du är en mycket klok kvinna!



Jag är så stolt över dig!



2009-09-02 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0