Kändis-kåt?



Visste ni att Måns zelmerlöw och våran statsminister Fredrik
handlar på Prisxtra minsann:)

Visste ni att jag har serverat Sven Wolter, Helena Bergström
Regina Lund och Kjell Bergqvist bland annat.

Visste ni att jag har lagat mat till Kungen och Drottningen
Och Göran Persson, Mona Sahlin bland annat.

Kungen och Drottningen fick bland annat fruktspett
som jag trätt på för hand, frukt bit för frukt bit.

Så man kan säga att mina fingrar har lekt
på våran ståtliga kungs tunga.




Kommentarer
Postat av: mamma

WOW jag är imponerad att min dotter har rört sig i så fina kretsar.......



Men du glömde ju kändisen som du hmmmmmmmmmmmmm



puss

2009-09-18 @ 13:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0