Hösten är hääääär



Min Pappa ringde mig igår natt och
gav mig sin adress så vi kan breväxla
och skicka foton på varandra.

Vi sågs senast när jag var 16 eller 17 tror jag
Då fick han en bild av mig, ett svart vitt foto
av mig som proper tolvåring.

Åren har gått, nu så här tio år senare så
ser jag nog lite annorlunda ut.
Men jag ska va snäll och skicka bilder med
brunt hår så chocken inte blir så stor.

Tur att jag gjorde håret mörkare förra helgen!
Jag är inne i en brun period, det känns mer höstigt.
Så i helgen ska jag färga det lite mörkare.

By the way så har jag haft halsduk hela dagen
förutom när jag varit inomhus då.
HÖSTEN ÄR HÄR.




//josefinsdagar



Kommentarer
Postat av: mamma

Det var på tiden att du fick en adress, nu kanske nästa steg är att ge dig lite presenter sen 25 år tillbaka.........



du är så fin i ditt bruna hår, behåll det!



pussis

2009-09-18 @ 13:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0