Home made



Nikos kom förbi och förra gången han var här
så sa jag att jag skulle baka men jag hade jobbat över
så jag köpte faktiskt bullar men nu så bakade jag på riktigt

Men när jag sa att jag skulle baka så ångrade han sig nästan
och ville ha köpta bullar men haaaaalllooooo
folk glömmer att jag gått resturangskolan!!

Sen när han väll kom så tog det ett bra tag innan han trodde
på att det var hembakat så därför ska jag nu visa bildbevis



Jag brukar alltid lägga äppelbitarna i kanel och socker ett tag innan
jag lägger dom i kakan för då blir den lite saftigare



In i ugnen




Och så var det klart, ÄPPELKAKA!!


Kommentarer
Postat av: K

haha var har du laddat ner dom bilderna... gott var det i alla fall! :)

2009-09-16 @ 23:15:33
Postat av: mamma

Klart att du kan baka, vad tror han!!!!!! han ska få på moppo av mig!!!!



Men jag vill oxå smaka!



Pussis

2009-09-17 @ 11:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0