Hang out



En trött Josefin kom hem efter jobbet
men jag har ingen lust att stanna hemma
och titta på tv så jag och stefanos åkte hem
till Poppi på söder och tog en liten fika.

Jag skrattade konstant i en timme
men det var också dagens sista energi
så efter det började jag gäspa.

Så jag och stefanos körde hem till hooden.

By the way så tog jag med mina muffins till jobbet
och tio minuter efter att jag lagt upp dom på fatet
så var dom borta, Anders tog två till och med så
det betyder nog att dom var gooooda:)
Jag älskar att baka//Josefin Bagarsson



//josefinsdagar


Kommentarer
Postat av: mamma

Du älskar att baka, jaha, då vet jag det till nästa helg :))



Säg till Stefanos att han är med och slutar röka den SISTA september!!!!!!



Pussis

2009-09-26 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0