Good bye Pink, Hello Orange





Idag vaknade jag och allt var grått och jag frös i sängen
När jag vaknade så fick jag huvudvärk
och allt började bara fel.
Plus att eftersom jag har tvättat min huvudkudde så mycket
så gick den sönder så jag har sovit på en liten plattkudde

Jag tror att det var något här hemma som gjorde att
jag vaknade på fel sida, så jag kom på att det är nog
för att jag har rosa överallt. Jag menar come on jag gillar
inte rosa, rosa är för bimbos. Varför har jag roooooosa hemma?!

Jag tog allt, ljustakar, mattor, kuddar, dukar och slängde.
Hej då!'

Så gick jag till gallerian och köpte lite oranga saker.
Orange med grönt är fint och höstigt. Jordigt
Och viktigast, jag köpte en ny kudde.

Konstigt nog så blev blomman gul nu på kortet
men i verkligheten är den orange.

Hunden fick man på köpet, så jag passade på!!





Så nu kan jag andas och imrogon vaknar jag på rätt sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0