Bonuspappan




Det många inte vet är att jag har en Bonus pappa
Han heter Ronnie Ågren och är sportchef japp inom bandy
Jaa VBK för att vara exakt för er som läser Ttela så
finns han i tidningen, ja det e liksom vardagsmat
när man är bandychef liksom..


Han är bästa bonuspappan för han:


Han köper alltid bullar till mig och Mella
Han bryr sig om att vi ska va mätta. Alltså väldigt omtänksam



Han är duktig på att laga saker som symaskiner, Handyman!




Först kom Ronnie, SEN kom Zlatan. Så nu vet ni det!!!




Sen är han kär i min mamma, bara det är ju pluspoäng!!!




Ses i vänerborg!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är han stolt som en tupp!!!!! Tänk att bli pappa till en dotter på äldre dar :))))



Jättefint av dig!



Puss och nu är det "bara" nästan tre dagar kvar tills du kommer!

2009-09-29 @ 16:18:47
Postat av: mamma

nu har jag läst detta så många gånger, nu får du skriva något nytt puh!



pussis

2009-10-05 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0