Despina



Så kom dagen D. Despina Vandi konserten.
Jag och Poppi och Stefanos och tre greker till
åkte till solna hallen och satte oss på klappstolarna
och väntade. In kom en kille och sjöng smörsåång
sen kom det en till kille och körde lite mer smörsång
till Poppis glädje eftersom hon inte lyssnar på pop tjejer
Jag ville gå upp på scenen och ta miken och kasta den
i papperskorgen, Grekiska mammor stog på stolarna och dansade
fast när Despina kom in så satt alla igen.

Hon hade med sig två dansare som fick vara med 1 låt
sen försvann dom och kvar var en lite butter Despina.


Jag har förfest själv.




Jag med the golden ticets




Kommentarer
Postat av: mamma

Dalaras är bäst!!!!!! Hans konsert går inte av för hackor!

Men vilken diva hon är.......skicka en låt så jag får lyssna!



pussis

2009-10-27 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0