Hundskola



Jag och Mella var på hundkursen, Vi hittade trots allt och
efter att jag handlat ett paraply på Konsum så kändes det OK
Dock var jag hungrig så jag var tvungen och äta upp hälften av alla
småkakor som dom bjöd på. Tur att dom andra inte åt så många
för annars hade det märkts.

Vi kom dit och det var tre andra hundar där, Tyra Pirat och Bosse/sniff
Man stog bakom en apparat och styrde massa burkar
så skulle ens hund sniffa på rätt bruk då ramlar det ner godis

Det var sjukt Kul, Jag kände mig viktig bakom apparaten.
Mella var dock lite otålig och fuskade lite ibland.

Jag snodde en bild från nån annan men då ser ni
hur en sån här lukt vägg ser ut.


Kommentarer
Postat av: mamma

Aha, nu fattar jag hur den funkar!

Vad roligt! Du måste ta kort på Husse till Bosse sniff hahahahaha



kramis

2009-11-08 @ 18:01:20
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0