Friday.



Friday, och jag och Y åkte runt stan
Vi var på beckers, boconcept, bauhaus.




Sen så blev vi lite hungriga, jag tog en cheeseburgare i mcdriven
Och Y tog ett orstron på parkeringsplatsen vid Bauhaus.




Vi släppade med oss våra hundar men dom fick mest hänga i bilen
så som sista stopp så tog vi med dom till Bromma Zoo.
Där köpte jag ett nytt läderhalsband till Mella, En aktiveringsleksalk o ben.

Mella skällde ut en trähund, skällde ut mig för att jag ville prova halsband
Och slickade på alla ben i hela affären som inte hade plast runt sig.

Sheli och Mella fick välja varsin kaka som dom kunde fika med hemma
innan vi åkte därifrån.

När dom hade fikat klart tre minuter senare så delade jag och Y

på en flaska Rose och gjorde lite naglar i verkstan.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ta nu inte kort för nära, de blir suddigt då!

vad söta de är när de fikar haha.



Efter denna shoppingrunda så förstår jag Mella, det är go i henne. man ska ju inte gå med på vad som helst utan belöning.



pussis

2009-11-08 @ 18:05:07
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0