Food



Det är inte lätt att vara jag när det kommer till mat.
Jag äter inte fisk, inte skaldjur, inte kött. The list goes on.

Det jag äter är: Köttfärs, grillkorv, eller kryddkorv.
Ja det e i princip allt. Så det blir mycket vegetariskt
Men det är inte ´så lätt att laga mat till sig själv

Så ganska ofta köper jag mat på jobbet.

Man kan säga att det är tack vare mig som Felix
har klarat finanskrisen, För jag måste slagit rekord på
hur många Taco pajer man kan äta under ett år

Men imorgon tar jag med pasta med pesto och riven mozzarella.
Oj va fantasifullt ;)



Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, Oj då måste jag skriva en kokbok till dig! Tänk när du var liten, då kunde jag aldrig sätta fram maten på bordet, du åt ALLT!!!!!!



Jag skyller på MacDonalds, den förstörde din matkultur. jag ska stämma dem. Då kanske jag får miljonbelopp och blir rik på kuppen hahaha



Puss

2009-11-26 @ 11:21:58
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0